Zacznij wiosnę z dobrym nastawieniem!

Blog

Zacznij wiosnę z dobrym nastawieniem!

Opublikowano 20 marca, 2024 at 2:21 pm by / Możliwość komentowania Zacznij wiosnę z dobrym nastawieniem! została wyłączona

Lada moment wszystko obudzi się do życia. Drzewa się zazielenią, ptaki wrócą z ciepłych krajów, a na ulicach i chodnikach wysypią się ludzie spragnieni odrobiny słońca i przyjemnego powietrza. Początek wiosny to także etap, gdzie podobnie jak z początkiem roku – pojawiają się postanowienia zadbania o kondycję, wygląd i lepsze odżywianie. Nie nauczymy Was zdrowo gotować, ale pomożemy zadbać o kondycję, a co za tym idzie – o lepszy wygląd waszego ciała. Ale od czego zacząć?

eo.

Przede wszystkim - nastawienie

Dłuższe i ładniejsze dni sprawiają, że trochę bardziej nam się chce zarówno wstawać z łóżka jak i się poruszać. Tym łatwiej o dobre nastawienie do treningu i o czas na jego wykonanie. W marcu o godzinie 6:00 rano jest już jasno, co sprawia, że o wiele łatwiej będzie nam obudzić się chwilę szybciej i wskoczyć na rowerek lub bieżnie przed śniadaniem. To poprawi naszą formę i da więcej energii na cały dzień, dzięki doładowaniu się endorfinami podczas treningu. W pogodzie, która jest coraz lepsza też jest dobra motywacja. O wiele lepiej zbiera się do ćwiczeń, gdy za oknem widzimy ładny wschód lub zachód słońca. Jeśli chcemy dodatkowo poprawić swoje samopoczucie podczas treningu – warto ustawić maszynę przy oknie w nasłonecznionym pomieszczeniu. Dzięki temu lekkie, wiosenne powietrze umili nam trening

Po drugie - plan

Czy to wiosna, lato, jesień, czy zima – wykonanie nawet krótkiego treningu trzeba wpasować w nasz codzienny kalendarz, a to nie zawsze jest proste. Dlatego warto ułożyć plan, który zakłada w jakie dni i o jakiej porze możemy sobie pozwolić na trening bez wyrzutów sumienia, że zaniedbujemy dom, rodzinę, obowiązki. Bez tego wpasujemy się jedynie w przysłowie “brak planu, to plan na porażkę”. Brzmi to trochę twardo, ale rzadko kto mając np. godzinkę wolnego wybierze spontaniczny trening od spontanicznej kawy lub odcinka serialu. Takie rzeczy dzieją się rzadko, nieregularnie i przez to nie przynoszą efektu – a to wszystko sprawia, że tracimy wiarę w efekty

Cierpliwość to klucz do sukcesu

Nie ma co się oszukiwać. Jeśli całą zimę i jesień leżeliśmy na kanapie i jedliśmy niezdrowe przekąski, to nie odbudujemy formy w tydzień, czy miesiąc. Trzeba swoje wypocić i nie ma na to rady. Dlatego im szybciej zaczniemy, tym szybciej będziemy zadowoleni z naszego ciała. Jednak wiadomo, że każdy chciałby od razu, szybko i spektakularnie. Są na to małe sztuczki, które pomogą nam widzieć efekty o wiele szybciej, niż byśmy się spodziewali. Pierwszą taką sztuczką jest robienie sobie codziennie w tej samej pozie i o tej samej porze dnia (najlepiej rano lub po treningu) zdjęcia. Dzięki temu zbierając “do kupy” te zdjęcia będziemy widzieć efekty dzień po dniu. Wtedy zobaczymy także takie efekty treningów jak poprawa wyglądu skóry, lepsza postawa ciała, czy bardziej promienna twarz. Drugą tego typu sztuczką jest wybranie “ubrania docelowego”. Tak nazywamy sobie spodnie, koszulke, sukienkę, czy bluzkę, do których chcemy schudnąć lub zbudować masę miesniową. Przymierzając regularnie ten element garderoby będziemy widzieć jak coraz bardziej zbliżamy się do naszego celu, a kto wie? Może na majówkowe spotkanie ze znajomymi ubierzemy sukienke, w której nie chodzimy od x lat? Albo pierwszy cieply dzień przywitamy w odpowiednio opiętej koszulce w bicepsach lub bez odznaczającego się zimowego brzucha?

I ostatnie - nie rzucaj się na głęboką wodę

Zdecydowanie o regularnych treningach nie musi oznaczac zakupu kilogramów odżywek, karnetów z trenerem personalnym, a do tego całej szafy ubrań treningowych. Wystarczy wynająć sprzęt od Fitness w Domu i trenować na własnych zasadach. Czy to w trakcie oglądania serialu, czy to przy otwartym oknie, czy to też z samego rana, gdy zaledwie kilka minut wcześniej byliśmy w łóżku!

 

Masz pytania odnośnie sprzętu, na którym chcesz zadbać o formę? Napisz lub zadzwoń!

Już teraz Sprawdź Pełną Ofertę
Obserwuj nas w mediach społecznościowych