Kompleksowa obsługa na każdym kroku
Opublikowano 31 marca, 2023 at 11:43 am by Jacek Mrozik / Możliwość komentowania Kompleksowa obsługa na każdym kroku została wyłączona
Wynająć Sprzęt to jedno, a być klientem Fitness w Domu to zupełnie co innego!
Nasi klienci trafiają do nas w przeróżny sposób. Jedni przez social media, inni przez polecenia, a jeszcze inni poprostu znaleźli naszą firmę w Internecie w taki lub inny sposób. Nieważne jak do nas traficie – od początku do końca (a i nawet dłużej) bycia naszym klientem jesteście pod pełną opieką z naszej strony.
Doradztwo
Doradzanie klientom to nasza domena. Znamy oferowany sprzęt w każdym detalu. od rozmiaru, przez dostępne ustawienia, kończąc na opiniach użytkowników. Nie musisz wiedzieć, który sprzęt chcesz. Wystarczy, że powiesz co chcesz ćwiczyć i ile masz miejsca, a my dobierzemy najlepszy możliwy wariant. Dodatkowo podpowiemy jak złożyć (jeśli to możliwe) sprzęt, żeby zaoszczędzić miejsce. Czasami klient wydaje się zdecydowany na konkretną pozycję z naszej oferty, ale po rozmowie z nami zmienia ten wybór na asortyment, który lepiej spełni jego oczekiwania.
Jakość
Każdy sprzęt jest sprawdzany zarówno przed jak i po użytkowaniu. W naszych magazynach serwisujemy sprzęt, wymieniamy zużyte i nieestetyczne elementy i oczywiście czyścimy i dezynfekujemy całość. Wszystko to po to, by mieć pewność, że od momentu pojawienia się np. bieżni u naszego klienta, do zakończenia wynajmu sprzęt spełniał oczekiwania zarówno pod kątem technicznym jak i estetycznym.
Wygoda
Zamówiony sprzęt nie tylko dociera w miejsce przeznaczenia bez fatygowania klienta, ale w razie potrzeby jest na miejscu składany i sprawdzany jeszcze raz, pod kątem kompletności zamówienia. W razie potrzeby klient może zostać poinstruowany przez naszego pracownika co i gdzie nacisnąć, by zacząć ćwiczyć. Do każdego sprzętu jest zawsze dostarczona instrukcja obsługi, a w razie potrzeby i chęci pomagamy w jej zrozumieniu lub przesyłamy wersję elektroniczną
Serwis
Mimo dbania o oferowany sprzęt, w trakcie użytkowania oczywiście mogą się pojawić usterki lub inne sytuacje, które utrudniają lub uniemożliwiają korzystanie ze sprzętu. W trakcie zgłoszenia takiej sytuacji staramy się dowiedzieć jak najwięcej na temat niedogodności, które się pojawiły. Dzięki temu nasi serwisanci przyjeżdżają do klientów już z częściami zamiennymi lub nawet z nowym sprzętem w przypadku, gdy naprawa miałaby zająć dłużej lub nie można byłoby jej wykonać na miejscu. Wszystko ma na celu najbardziej skrócić czas, w którym maszyna nie jest w pełni sprawna.
Okres wynajmu
Od początku do końca nasz klient wie dokładnie od kiedy do kiedy może korzystać z maszyny. Bez żadnych kruczków, haczyków, czy transakcji wiązanych. Okresy, na które oferujemy sprzęt nie mają żadnych marketingowych chwytów, typu “zakup dwa okresy, a będzie taniej”. Wszelkie zmiany czasu wynajmu mogą wyjść jedynie ze strony klienta. My gwarantujemy możliwość korzystania ze sprzętu bez żadnych “ale”
Podsumowanie
Klient nie jest dla nas jedynie znajdującym się “gdzieś tam” sprzętem. To dla nas osoba, która chciałaby osiągnąć konkretny cel, a my mu w tym pomagamy, tak jak możemy i tak jak się tylko da. Dzięki naszym doradcom, serwisantom i obsłudze zmniejszamy wszelkie obowiązki klienta do minimum i pozwalamy mu skupić się na ćwiczeniach – tak jak to powinno być!